Veel gestelde vragen (FAQ)

1.1  Hoe plaats ik een bestelling?

Online bestellen bij probiotisch-reinigen.nl is heel eenvoudig. Op onze website kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op de bestelknop te klikken. Alle prijzen die vermeld staan bij de producten zijn inclusief BTW. In je winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen of de aantallen wijzigen.

1.2  Wat kost het verzenden en hoe wordt het verzonden?

Verzendkosten € 4,95  -   Gratis bezorgd vanaf €50 binnen Nederland en België.

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij al jarenlang samen met DPD. Maar kunnen ook op jouw verzoek met DHL, PostNL, GLS verzenden.

1.3  Wat is de levertijd?

Alle producten die wij aanbieden bij  probiotisch-reinigen.nl zijn normaal gesproken bij ons voorradig. Mocht er onverhoopt toch een artikel net uitverkocht zijn, dan kunnen wij het artikel meestal binnen enkele werkdagen alsnog leveren. Mocht deze levertijd u niet uitkomen, dan storten wij het aankoopbedrag kosteloos binnen 7 dagen aan u terug. Uiteraard zullen wij alles in werking stellen om in deze uitzonderlijke situaties u tegemoet te komen in welke zin dan ook.

Voorraad producten die u voor 12.00 uur op werkdagen bij ons bestelt, worden dezelfde dag verzonden.

1.4 Zorg dat je het pakket niet mist

Daarom is myDPD ontwikkeld. In dit platform vind je jouw DPD-pakketten, zie je dankzij Live Tracking altijd waar je pakket zich bevindt. En veranderen je plannen? Dan kun je zelf de bezorging online eenvoudig aanpassen via myDPD.

  1. Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD. Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt.

  2. Ben je niet thuis? Dan kun je tot 30 minuten voor levering, het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop.

  3. Op de bezorgdag kun je je pakket dankzij Live tracking online volgen. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

1.5  Hoe lang duurt het voordat ik mijn artikelen in huis heb?

 

Mits de artikelen op voorraad zijn , wordt de bestelling van maandag tot en met vrijdag de volgende dag aan één van onze vervoerders overgedragen. Je kunt de bestelling volgen via de door jou ontvangen Track & Trace code. 

1.6  Kan ik mijn pakket op een ander adres laten afleveren?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten leveren. In het door jou ontvangen track&trace bericht  kun je kiezen voor de bezorging op een ander adres.

1.7  Kan ik mijn pakket ook afhalen bij een parcelshop? 

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de ruim 2800 DPDParcelshops of 3.000 PostNL-ophaalpunten als je dit aangeeft In het door jou ontvangen track&trace bericht .

1.8   Kan ik mijn aankoop ook afhalen?

Nadat je de bestelling hebt afgerond en betaald in de webshop, kan je de aankoop afhalen in ons magazijn.

Tijdens onderstaande tijden

maandag tot en met donderdag : 9.00 - 16.00 uur

vrijdag 9.00 - 13.00 uur

zaterdag en zondag gesloten  

1.9  Ik ben niet thuis ten tijde van de levering

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal de vervoerder het pakket proberen af te geven bij één van de buren.

Lukt dit niet? Dan wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. 

Houd daarom de Track & Trace-informatie goed in de gaten. 

1.10  Mijn pakket ligt klaar op de afhaal locatie. Moet ik iets meenemen?

Om je pakket te kunnen afhalen heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als je de bestelling gaat ophalen.

1.11  Levert u alleen in Nederland?

Wij leveren  door heel Europa.

1.12  Ik wil van mijn aankoop af, kan dat?

Ja, dit kan. Mocht u om wat voor reden niet tevreden zijn of van uw aankoop af willen, dan kunt u binnen 14 dagen uw aankoop kosteloos retour sturen. 

Voor retour zendingen binnen 14 dagen gaat naar ons  >>>>>retourportaal<<<<<

1 - Vul hier uw postcode en de track&trace code in van het door u ontvangen pakket

2 - Klik het artikel aan dat u wilt retourneren

3 - Klik het door u gewenste afleverpunt aan

4 - print het etiket uit, plak volgens de aanwijzing op de doos

5 - lever het pakket in bij het door u gekozen afleverpunt

1.13  Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug op de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld betaald met iDEAL, dan krijg je het bedrag daarop terug.

1.14  Hoe snel wordt ik terug betaald na retourneren? 

Zodra we de retourzending verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode. We betalen altijd 2 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1.15  Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:info@zveh.nlOnze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op : Klik hier.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1.16  Jullie hebben een webshop keurmerk certificaat, wat betekent dat?

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.
© 2010 - 2024 probiotisch-reinigen.nl | sitemap | rss